Skriv ut

Kundkommunikation för kundtjänst och servicedesk –

Två utbildningsdagar som ger dig nöjdare kunder

 

Pris: 12 900 SEK (exkl moms)

Kursen vänder sig till dig som tar emot frågor och beställningar i supporten och som därmed blir avdelningens eller företagets ansikte ut mot kunderna. Du som arbetar med att leverera support behöver kommunicera bra med dina kunder. Du som arbetar med ren kundtjänst är också lika beroende av kompetens inom kundkommuniktion. I samtliga fall kommer du att ha stor glädje och nytta av denna kurs.

Kursens syfte är att ge dig en ökad förståelse för den egna rollens betydelse för företaget och utveckla dina färdigheter i samtals- och kommunikationsteknik som gör det lättare att genomföra effektiva och trevliga samtal med kunder.

 Efter kursen kommer du att:

 

KURSINNEHÅLL –

Vad är Kundtjänst?

Ett samtal, dess mål och struktur

Hälsning och Inledning

Frågor och frågeteknik

Handlingsplan och resultat och beslutsteknik

Avslutningen

Klagomål och missnöjda kunder

 

Hur kursen genomförs

 

Välkommen till utbildningen!

Peter Hero 

Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Kursansvarig SSI

+46-707 94 55 00